Thursday, September 21, 2006

Kanske nåt om byxor? Har du inga byxor på dig? Jo, har inte du?

Ja, som ni kanske anade är jag sjuk. Därav min liggaväldigtlågt-status här. Injicerar nässprej och käkar alvedon som vore det pilgrimsmusslesushi... Edet Softis är the shit här hemma. Ungefär lika högt värderat som Christopher Bailey-design just nu. Lyckligtvis går det ju över och det känns som om det är på rätt väg iaf. Igår var det disaster. Idag har jag börjat leta mig igenom bokhyllan och det är ju i alla fall ett bra tecken. I min värld. För där kan en bra text eller en snygg replik göra underverk. Och det tillsammans med ingefärste och ben&jerrys-glass gör att jag ser framtiden med tillförsikt an... Sa han ironiskt leendes för sig själv och insåg, självfallet, vilket jävla pretto han är...

15 Comments:

Blogger rosa fluff said...

Åh, "Phish food" är godast...
Den med chokladfiskar i.

September 21, 2006 4:00 PM  
Blogger Peter said...

Jag var en sekund ifrån phish food. Det blev en dublin mudslide den här gången... Måste ju alternera. ;)

September 21, 2006 4:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

Åhhh, gamla pop! Och bibel!!!

September 21, 2006 5:27 PM  
Blogger Lina said...

din lilla prettodjävul ;=) krya på dej hörru så man får se dig ute i svängen i helgen...

September 21, 2006 10:30 PM  
Blogger Peter said...

Kajsa: japp, ibland åker de fram. och varje gång slås jag av hur extremt välgjorda de är.

Lina: Ska göra mitt allra yttersta. Vad blir det för dig?

September 22, 2006 11:00 AM  
Blogger Kerstin said...

Åh, stackare. Men det verkar som om du har rätt medicin hemma i alla fall - Bibel, Pop och Ben&Jerrys, då kan det ju aldrig gå fel!!!

September 22, 2006 11:22 AM  
Blogger Peter said...

Kerstin: Nej, du har helt rätt. Det kan faktiskt bara gå åt rätt håll med den medicinen.

September 22, 2006 4:02 PM  
Blogger Karin said...

Men ett duktigt läraktigt pretto :-)!
Kan inte du göra en stor skylt att sätta i pannan på mig (och att bifoga i mail) där det står "snäll" så att inte folk missförstår mig hela d-a tiden, orkar inte...

September 22, 2006 4:03 PM  
Blogger Peter said...

Klart du ska få en skylt, hjärtat. Jag ska ta det snällaste typsnittet jag hittar så att det inte råder några som helst tvivel.

September 22, 2006 5:15 PM  
Blogger Lina said...

det blir pompom och adidasfest imorn. ikväll bara lugnt. för dej?

September 22, 2006 11:11 PM  
Blogger Peter said...

Det blir lugnt. Igår skulle vi bara ta en öl efter jobbet på Pet Sounds. Sen dök hela världen upp och vi stannade tills dom stängde... Ha så kul ikväll!

September 23, 2006 1:45 PM  
Blogger Lina said...

tack. det skajag nog även om jag är seg nu.

September 23, 2006 4:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

oh pop och bibel. Har du numret av pop där kent figurer i form av morötter är med?? I alla fall är det jag som gjort dem (*stolt*). Jag praktiserade en kort period där (1 vecka) för många många år sen. Det var kul.

September 25, 2006 11:55 AM  
Blogger Peter said...

Ida: Är det säkert? Gud vad roligt. Jag kommer ihåg det. Fast jag mindes som som potatisar. Men va fan, rotfrukt som rotfrukt. Klart jag har numret. Har alla utom typ 3. Ska kolla så fort jag kommer hem...

September 25, 2006 3:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det var potatisar oxå kom jag ihåg nu. Tror vi tog min lunch ;) hahah.. det var kul i alla fall. Andres tittade på och skrattade hela tiden.

October 04, 2006 1:45 PM  

Post a Comment

<< Home