Tuesday, August 15, 2006

Vår/Sommar 2007

Sa ju i och för sig för några dagar sedan att jag var sugen på höstkläder. Nu. Det var sant. Jag är jättesugen på mer dressade kläder än light-weight-grejer från Acne och havaianas hemflugna från Rio. Jag vill ha skor. Och en tröja. Och en ny kostym. Och en kofta till. Och en ny halsduk. Fast allra mest skor faktiskt. Kanske dom här. Underbara, men 6 lax är för mycket för mig idag. Och i morgon. Så det blir inte dom. Dessutom skulle jag ju inte använda dom ens i närheten av så mycket som jag ibland får för mig.

Fast idag startar ju modeveckan här på allvar och då är det ju nästa års grejer som ska catwalkas. Och det kan man ju inte missa. Så först lite vårmode. Sen höstkläder. Eller kanske precis samtidigt. Det är ju ändå nån slags mellantingväder just nu...

Idag ser jag i alla fall mest fram emot Karin och Pias-visningen, Bernhard Willhelm på AG 925, Ann-Sofie Back-visningen och Backs och Bons After Show Party på Spy Bar. Med Robyn och basutbudet. Kommer bli kokobello.

Förresten. Om DN eller fantastiska Stina Wirsén vill att jag ska ta bort bilden så kan ni ju höra av er...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home