Monday, August 14, 2006

Kom igen!

Tänkte inte att jag skulle kommentera det hela. Men eftersom jag har en man på sporten så får jag ju veta både det ena och andra. Jag har inte på nåt sätt någonting emot att folk drar i sig kola. Vill folk göra det så får dom väl det liksom. Men det är inte nåt för mig. Inte för att jag är så mycket för ensamfyllor för att trösta sig själv heller. Men att Jimmy Nordin super till efter en misslyckad tävling är ju nästan roligt. Om man nu utgår ifrån att killen inte brukar supa till för att bedöva smärtor liksom... utan att det bara var, som han själv uttryckte det, ett party liksom...

Men nåt som är riktigt roligt är att lyssna på Sven Nylanders ursäkter till varför han hade en papperslapp med kokain i fickan. Han hade ju massa papperslappar i fickan och vid ett tillfälle på festen (som för övrigt hölls på krogen där jag djade när jag var i Göteborg senast...) hade han tagit upp en papperslapp för att skriva ner ett telefonnummer. Och hans teori är att det var då kokainet hamnade på papperlappen som sedan veks ihop och hamnade i hans ficka...

Ja, men visst Sven. Så måste det ju ha varit. Mongo!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home