Wednesday, August 16, 2006

Shit, vad du kommer gilla det här...

Ja, det vill jag lova. Jag brukar ju förstås komma ganska bra överrens med henne. Men det här var ju nästan löjligt. Intressant. Karin&Pias-visningen var mest en videoinstallation och Ann-Sofie Back gjorde klassåterträff-fashion. True 80-tals-seattle-grejer. Och vita baren var proppfull med modeller och gaykillar som visade sig inte vara gay. Och så fröken Karlsson då. På ett strålande humör. Dansandes på bardisken. Fortsättning följer... Och minimarket-Sofie hade en fantastisk klänning. Såklart. Och jag är inte jättearg på henne längre för att hon inte ritar killkläder. Bara lite. Och New York vill ha henne så mycket att det är ett skämt. Och det är så otroligt roligt.

2 Comments:

Blogger Johan B said...

Bob, va dfår jag inte missa om jag inte kan komma loss någon dag i veckan utan endast kan under helgen? Nu pratar vi så klart mode.

August 17, 2006 2:14 PM  
Blogger Peter said...

Kanske Pudel på lördag...

För att sen då avsluta på rookies/vice-festen, förutsatt att du vill åka till älvsjö förstås. Vilket man ju kanske inte alltid vill.

Vet inte riktigt vad som är annars i helgen, dessvärre...

August 17, 2006 5:15 PM  

Post a Comment

<< Home