Wednesday, February 13, 2008

Stylist-Peter!

Man skulle ju kunna tro att jag drog iväg till vildmarken igen. Det gjorde jag inte. Jag är helt sinnessjukt urban och ritar skyskrapor efter skyskrapor. Vilket ju naturligtvis inte är helt sanningsenligt men ändå...

Fick mejl av en nyhetschef på en jättestor tidning med jättemycket pengar. Hon tycker att min blogg är nördig. Sen erbjöd hon mig att bli hennes stylist. Bring it on, Ms H! Jag är beredd när du är.

Btw. Sa jag att jag såg renar i Skellefteå? Väldigt idylliskt, I kid you not.

2 Comments:

Blogger Linda K said...

min beundran för dig bara stiger.

February 15, 2008 7:53 AM  
Blogger Peter said...

Linda k: Men den kanske stiger bara för att du vet att det är så oerhört ömsesidigt, blonderingsschampofrilla eller inte...

February 15, 2008 11:24 AM  

Post a Comment

<< Home