Tuesday, January 22, 2008

Levi's Blue

Det där med mode var ju ganska roligt trots allt. Tänk att det bara behövdes lite visningsinbjudningar i posten för att jag skulle vakna till liv igen. Fiffigt. Hoppas jag hinner gå på några bara.

Fast till nya Levi’s pop up-butiken som öppnar på världens bästa Nitty Gritty på lördag hinner jag i alla fall. Det är deras blå linje som kommer som kommer att dyka upp i ett samarbete med Nitty Gritty. Vet inte så mycket om den om jag ska vara ärlig men det ser ju bra ut i alla fall. Levi’s RED däremot, som jag skrev om i Bon för ett tag sedan, har jag ju grym koll eftersom jag lurade ur Miles en massa detaljer om nästa kollektion en sen natt på 2:35:1. Smart, Peter!

Så bring me the modevecka! Jag är ganska beredd.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag är beyond beredd! :D

January 24, 2008 4:34 PM  
Blogger Peter said...

louise: Haha, jag med. Egentligen... Ses där ute!

January 24, 2008 9:38 PM  
Blogger Smartasmia said...

Förstod nog att en modevecka skulle skaka liv i en Peter:-) Jag ser med spänning fram emot din rapportering och även mot NG:s blåa del:-)

January 28, 2008 9:44 AM  
Blogger Peter said...

smia: Ja, du, just nu har jag inte aning om hur det här ska gå till. Finns det nån på ditt jobb som kan klona?

January 28, 2008 10:23 AM  

Post a Comment

<< Home