Sunday, February 03, 2008

Perfekt!

Så ska den se ut. Precis så. Från briljanta Freemans Sporting Club. Inte särskilt dyr heller, men jag litar inte direkt på Brooklynbornas känsla för vilken storlek jag ska ha. I alla fall inte om jag inte är på plats. Men precis en sån skulle jag köpa idag. Fast i Skärholmen Centrum. Det gick alldeles utmärkt.

Det sköna med det där shoppingcentrumet är ju att det det är stort som satan, vilket innebär att det finns hur mycket plats som helst. Framför allt som det är snöstorm ute. Och vad som är ännu bättre är att jag och mina kära grannar ligger ganska långt ifrån varandra på smakskalan.


Så när det det är 70% på reapriset är det dags för mig att enter the arena och hämta hem vinsten. En skjorta och en randig tröja i en jäkla massa färger blev det. 123 kronor! Lika mycket som en strumpa på Nitty Gritty ungefär...

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Supersygg skjorta. Den ser lagom avslappnad ut och en färg som funkar till allt. Har aldrig hört om det märket innan. Tack för tipset.

February 04, 2008 12:06 PM  
Blogger Linda K said...

snudd på FÖR billigt...

February 04, 2008 12:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Oh, jag provade typ den på Filippa K igår. Men den var för stor. Och jag är för snål för fullpris. Men jag slog till på skjortan på Nitty Gritty i lördags i alla fall, som kostar som en Filippa K till fullpris... Eh, min prislogik är ju inte så knivskarp. Men det bev i alla fall tre par byxor, tre t-shirtar och en skjorta innan förra veckan hann ta slut.

February 04, 2008 12:44 PM  
Blogger Peter said...

thomas: Håller med! Freemans är grymt. Skräddarsytt från Brooklyn, liksom. Vad är det att inte gilla...

linda k: Jag vet. Jag höll på att fråga om jag fick dricksa!

ben: Bra att du slog till. Det är du och Dries. Det är det jag alltid har sagt. Och din prislogik är kristallklar, som allt annat du företar dig.

February 04, 2008 5:12 PM  
Blogger Linda K said...

ha ha ha! :D

February 04, 2008 9:48 PM  

Post a Comment

<< Home