Tuesday, February 26, 2008

Peter och Kim

Shit, jag måste verkligen vara sist i hela världen att veta att Kim Jones ska ta över som creative director på Dunhill... Trots att jag till och med har snubben länkad.

Så går det när man jobbar för mycket och koncentrerar sig på skyskrapor, lampor och trädgårdsmöbler. Och dessutom bara läster texter jag själv skriver. Som inte direkt behandlar mode för killar, eller tjejer för den delen. Illa.


Det ska bli helt sjukt kul att se med tanke på att jag verkligen gillar alla mina Kim Jones-plagg. Men ändå inte alltid vill se ut som your average english bloke. Inte alltid, sa jag. Fast det är iofs mest i de grejerna han gjort för Umbro. Och Dunhill kan ju minst sagt behöva styra upp sitt varumärke och snitt. Och med tanke på att han tar med sig hela sitt designteam så kan det ju bli hur coolt som helst.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nej, jag visste inte heller det. Jag är nog sist.

February 26, 2008 11:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

Såg bra ut ända tills jag såg Jude Law på sajten. Jag har fått en sån Jude Law överdos, som inte vill gå över. Numera drabbas jag av utslag så fort jag ser honom.

February 26, 2008 2:38 PM  
Blogger Peter said...

thomas: Haha, ja du är eventuellt sist.

ben: Men Jude är pre-Kim Jones. Han är med all säkerhet snart ubytt mot en gängling yngling med samma do you have an issue with my mate-attityd som de där engelsmännen som skulle spöa oss på McDonalds. Vackert med andra ord!

February 26, 2008 3:54 PM  

Post a Comment

<< Home