Monday, January 21, 2008

Hyllorna

Den där solen gör underverk för mitt humör. Just nu är den precis så att den bländar. 100 miljoner lux rakt i ansiktet. Vi har ju förstås såna där fiffiga grejer som åker ner när solen lyser för starkt men jag tror de fortfarande har vinterlov. Inte mig emot.

Har haft världens skönaste helg. Tagit det superlugnt, kollat på American Gangster, förlorat i Stockholmsspelet, gått 18 mil i solen igår (och träffat min granne och hennes underbara knatte) och flyttat runt grejer i huset som besatta.

Men nu tror jag att vi har mätt klart.
Tills vi flyttar runt lite till, öppnar upp väggen, målar om, you name it... Ungefär så här ser det i alla fall ut just nu. Innan själva hyllplanen är uppe men komplett med vattenpass och maskeringstejp. Och där i mitten, ganska exakt där skuggan från nån av växterna är, ska det alltså inte vara nån vägg.

Nu jobba...

3 Comments:

Blogger Linda K said...

veeeerry najsa hyllor!

January 21, 2008 12:31 PM  
Blogger Smartasmia said...

Nu jag komma och bo med er lite..jaja? kanske komma och plocka ner lite hylla till mig...jaja?

January 21, 2008 2:18 PM  
Blogger Peter said...

linda k: Yeah! Jag gillar dom skarpt. Och kommer bli skitsnygga när de är fulla med böcker.

smartasmia: No can do, missy! De trivs hos oss.

January 22, 2008 9:06 AM  

Post a Comment

<< Home