Wednesday, December 19, 2007

I övermorgon...

Mina vänner! Förlåt att den här bloggen totalt spårat ur... Vet inte riktigt vad som hände där nånstans efter visningarna av S/S-08-kollektionerna på Berns i mitten av augusti. Kanske berodde det på att jag köpte ett hus, kanske berodde på att jag flög som en vante mellan svenska städer och satt i miljarder sajtmöten eller kanske berodde det bara på att det inte var så värst jätteroligt att skriva om herrkollektioner där ett tag. Vilket man ju verkligen kan förstå.

Men man kan ju alltid klicka på alla de där sköna filurerna till höger när man tröttnat. Det är nog det jag gör mest tror jag. Lovar bättring. Sort of. Om inte annat så lovar att jag ta den här urspårningen till katastroffilmsnivå...

2 Comments:

Blogger a spoonful of mint said...

Fast jag gillar fortfarande din blogg. Jag tycker ändå inte att det är så kul med herrkollektioner.

December 20, 2007 9:55 AM  
Blogger Peter said...

yeh-yeh girl: Du är den bästa! Tur för dig att jag också, för tillfället, är ganska trött på herrkollektioner.

December 20, 2007 8:48 PM  

Post a Comment

<< Home