Thursday, December 06, 2007

Hello Africa part 2.

I morgon är det ganska exakt en vecka kvar till vi har vår julfest på jobbet. Och jag vet inte om jag ska vara snygg eller snyggsnygg. Dilemma. Okej, ett litet litet sådant.

Vad jag i alla fall vet är jag inte ska spela. Men att jag med all säkerhet ändå kommer att sno det där mixerbordet då och då under kvällen. Och så vet jag att jag inte ska åka till Kapstaden direkt från festen vid 5 på morgonen i år. Det känns ganska bra. Och nån blir säkert glad att jag stannar hemma. Men jag tror fan jag ska smälla på med ett afrika-set ändå. Lite Elfenbenskusten, lite Senegal och Mali. Visst borde det funka? Okej, jag tar med Brittan...

Fast jag lovar, det kommer svänga som fan. Kolla här.

4 Comments:

Blogger Mikael Blido said...

Du kan inte INTE vara snyggsnygg, aven om du forsoker!

December 07, 2007 12:52 AM  
Blogger Peter said...

mikael: So, you wanna battle me? Jag vet var din åkgräsklippare står. Be warned...

December 07, 2007 9:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

det var ju liksom en komplimang!
BTW: Min morfar-in-law korde in i en tegelvagg med akgrasklipparen, men det gick bra for bada tva.

December 13, 2007 7:50 PM  
Blogger Peter said...

mike: Ha ha, ja jag ser det nu. Hur fan fick jag det här jobbet? Hur gick det med youknowwhat? Sexig, säker eller in doubt?

December 13, 2007 9:23 PM  

Post a Comment

<< Home