Wednesday, August 29, 2007

Höst!

Ja, förutom att renovera hus (och tvinga er att läsa om det) är jag på ett extremt höstigt humör. På ett bra sätt. Himeln i mina nya hoods är helt fantastiskt vacker och det känns som om det kan bli en grym höst. Förhoppningsvis får jag köpa massa fina kläder och inte bara valnötsgolv, svarta mdf-skivor och vita väggfärger. Och får jag inte det så gör jag det i alla fall.

Dessutom har jag faktiskt ännu inte ens hunnit in i den ombyggda nya Nitty-butiken. Så snart får nån faktiskt göra mig sällskap dit för en långlunch och en inköpsrunda. För jag vill ha mera stickat.

Och säg till om jag blir för tjatig med huset. Lova det.

4 Comments:

Blogger Smartasmia said...

Ahhh..då kan vi ju terra vår läsarskara båda två med husrenoveringsprojekt:-) Nope - än är jag inte mätt på! Fortsätt du bara. Och inte heller jag har hunnit in dit ännu. Fast min plånbok är på semester. Permanent känns det som.

August 30, 2007 10:50 AM  
Blogger Annie - PD said...

Men du är inte tjatig. Det enda jobbiga är att jag känner avund när du skriver om huset men det är nog normalt.

Långlunch på Nitty låter finfint, jag är alltid på :)

August 30, 2007 7:02 PM  
Blogger Linda K said...

peter, skriv lite mer. om hus, om kläder, om vad som helst. jag har tråkigt.

August 31, 2007 2:10 PM  
Blogger Peter said...

smartasmia: Skönt att ha en partner in crime... Min plånbok och jag håller på att separera. Den är skitförbannad!

annie: Fast du har ju redan världens snyggaste å andra sidan. Och bra, långlunch it is!

linda k: Ja, jag lovar att skriva mer. Det var lite mycket i helgen bara...

September 03, 2007 2:27 PM  

Post a Comment

<< Home