Sunday, August 26, 2007

Hurts so good!

Jag har sån träningsverk i benen att det är ett skämt. Och rumpan. Vet inte om det beror på att jag dansade hela natten mellan fredagen och lördagen eller att jag spenderade hela den sistnämnda dagen med att springa runt som en galning på grusbanorna vid Sickla strand med ett tennisracket i handen. Roligt var det i alla fall, både att spela skivor, att dansa och svettas i solen. Och träningsverk är lätt den bästa smärtan som finns.

Ikväll är det jag som sitter och tittar på första avsnittet på sista säsongen av Sopranos. Även om jag vet exakt hur det slutar i det sista sista avsnittet ever. Det gick nämligen på tv när vi var i New York och folk där kunde ju fan inte hålla käften. Eller låta bli att skriva om det i alla tidningar. På tal om smärta...

6 Comments:

Blogger a spoonful of mint said...

Finns det överhuvudtaget någon annan smärta som känns bra?

August 26, 2007 6:21 PM  
Blogger Smartasmia said...

Det smärtar mig att läsa att min herre råkat ut för ngt så obekvämt. :-)

August 27, 2007 8:21 AM  
Blogger Peter said...

yeh-yeh girl: Nej, som vanligt har du helt rätt.

smartasmia: Du är snäll. Fast det var bra obekvämt!

August 27, 2007 12:21 PM  
Blogger a spoonful of mint said...

Hjälp jag är en besserwisser.

August 27, 2007 9:07 PM  
Blogger Peter said...

yeh-yeh girl: Du är smart, det är vad du är!

August 27, 2007 9:35 PM  
Blogger a spoonful of mint said...

Det låter ju lite bättre ;)

August 29, 2007 5:07 PM  

Post a Comment

<< Home