Thursday, August 16, 2007

Dagens fråga:

Dialog med klickfunktionen på Svenska dagbladets sajt:
Svd's sajt: Blev du av med din väska i somras
Jag: Jo, men det skulle man väl kunna säga
Jag: Ställ följdfråga, ställa följdfråga, snälla klickfunktionen på Svd's sajt...
Svd's sajt: Okej då. Fick du några pengar tillbaka för alla de där plaggen du köpte och som du sen behövde köpa en extra väska för att ta med hem?
Jag: Jajamensan! Varenda litet plagg!
Svd's sajt: Nämen vad trevligt...
Jag: Visst är det. Det känns dessutom väldigt rättvist.

3 Comments:

Blogger Linda K said...

fattar inte riktigt... men så har jag nyligen blekt slingor också.

August 17, 2007 7:54 AM  
Blogger Peter said...

Linda k: Inte jag heller. Och jag är inte ens nyblekt...

August 17, 2007 12:53 PM  
Blogger Linda K said...

gud vad skönt att höra :D

August 17, 2007 1:40 PM  

Post a Comment

<< Home