Friday, August 03, 2007

Deliver Like UPS Trucks!

Vet inte riktigt vad det är men det känns inte som jag är med riktigt. Hysteri kring Rolling Stones i Göteborg, hysteri kring Kent i varje samhälle med fler än 12 invånare och ett pridekalas där Kicki Danielsson är the shit.

Ursäkta mig, men när var det man skulle svänga av? Vilken avfart var det jag missade?

Tur att jag har M.I.A. Kala, som borde komma ut alldeles strax, är ju helt fantastisk. Ni har ju såklart redan hört en del spår, som Hit That, Bird Flu och Boys (i en miljard remixer) men det finns ju hur många spår som helst som borde golva valfri lättklädd schlagerpojke alternativt svartklädd skäggig gitarrman i lite för illasittande t-shirt.

Annars måste jag snart boka in en spelning och spela skithögt. Eller byta jobb till programmerare av såna där GPS-grejer man kan ha i bilen. För så här kan vi ju inte ha det.

M.I.A - Paper Planes

Eller hur?

3 Comments:

Blogger a spoonful of mint said...

Jag såg Rolling Stones i Göteborg 1990 enbart för att jag trodde att det var sista chansen att se dom.
Haha lurad, man blir ju inte av med dom. Behöver jag säga att spelningen sög.

August 03, 2007 3:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tja, jag är en kille som designar/syr kläder som just börjat modeblogga. Kolla gärna in min blogg eller www.freddieg.se!

August 04, 2007 8:12 PM  
Blogger Peter said...

yeh-yeh girl: Lurad som fan. Du borde sannerligen få pengarna tillbaka.

fredde: Ska kolla.

August 05, 2007 6:00 PM  

Post a Comment

<< Home