Monday, April 02, 2007

Impossible Is Nothing!

En del är bra på att måla. Andra är bra på fotboll. Becks är bra på båda. Eller... Inte riktigt, kanske.

Men eftersom jag höll på att köpa ett par Adidas ZX idag som kom jag på att han ju spelat in ny reklamfilm. Och i den målar han. Målet som han gjorde mot Grekland i kvalet till VM 2002. Kommer aldrig ever att glömma det och det beror inte bara på att jag blev så glad att jag välte M.I.A's brorson som satt i sin barnstol... Det kan också ha något att göra med att det var 11 greker mot typ David Beckham i 90 minuter. Kanske inte var så begåvat att plocka bort honom från landslaget...

Här målar David!

ps. Brorsonen gillar mig fortfarande. Jättemycket!

5 Comments:

Blogger rosa fluff said...

Men hallå! Jag välter i alla fall inte barn.

April 02, 2007 11:04 PM  
Blogger Peter said...

elle: Jag skämdes nåt enormt kan jag berätta. Men nu är vi brevkompisar!

April 03, 2007 8:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Oopsi. Sorry jag började skratta när jag läste att du välte ungen, men det gick antagligen rätt bra eftersom han gillar dej eller=)

April 04, 2007 9:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Målar Beckham? Jag hoppades att det var en bildterapeutisk session och att flytten till USA bara var en tillfällig psykos.

April 05, 2007 3:31 AM  
Blogger Peter said...

therese: Haha, det lugnt. Det är ett sundhetstecken att skratta, tror jag. Men det gick bra och vi gillar varann som tusan fortfarande.

ronaldinha: Jag tror bara han målade i reklamfilmen. Och jag hoppas också det är en tillfällig psykos. Verkligen

April 05, 2007 9:03 AM  

Post a Comment

<< Home