Sunday, February 04, 2007

To&Co.

Det blir inte de där fantastiska Acneskorna. Jag gillar dem verkligen men med tanke på att jag snart ska till Shanghai så är 2800 inte jag. Eller inte just nu i alla fall. För jag köpte ett par andra i fredags. Ett par supersnygga handsydda skinnskor från sköna japanska To&Co. Från en av de absolut bästa skobutikerna som finns. C.o.e.t på Jakobstorg 3. Det var inte alls meningen, men jag råkade gå förbi och så stod dom bara där. Bilden är väl inte helt rättvisande. Men nästan. Mycket nöjd är jag!

17 Comments:

Blogger Linda K said...

sko- och stövelgudarna hade stor makt i fredags! jag tvingades till köp av ett par röda skönheter. Jag menar, man kan inte vara utan ett par röda stövlar. dina ser trevliga ut dom också :)

February 04, 2007 5:08 PM  
Blogger Peter said...

linda k: Minst sagt. Ibland tar de sig lite väl stor frihet, gudarna... Klart man (du) inte kan vara utan ett röda stövlar. Tack!

February 04, 2007 6:35 PM  
Blogger Lina said...

lovely...peter...jag vill också vara rik ad som du...kanske kan du ge mej lite pengar nästa månad ;=)...hehe.

February 04, 2007 8:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mycket bra val tycker jag att det ser ut som! Sicken Peter:-)

February 05, 2007 8:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

De ser väldigt snygga ut! Jag älskar verkligen C.o.e.t, underbara skomärken och annat smått och gott.

February 05, 2007 10:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

Man kan ju inte bara ha för mycket skor eller hur?? jag tänker på nya skor varje dag ... tror inte det är så hälsosamt för plånboken dock. Dina var superfina såklart.

February 05, 2007 10:40 AM  
Blogger Peter said...

lina: Ha ha, rik ad är fan tveksamt alltså... Du kan få en drink!

mia: Tack! Ja, bra val är det nog faktiskt.

miashopping: Tack. Håller med C.o.e.t är verkligen hur bra som helst.

ida: Eller hur! Ibland måste man ha nya skor. Eller väldigt ofta tydligen. Tackar! Kom hit nu.

February 05, 2007 11:39 AM  
Blogger Alexander Andersson said...

Kul att du ska åka till Shanghai, jag bor sedan sex månader här. Behöver du hjälp med något eller undrar något är det bara att fråga.
En trogen bloggläsare.

February 05, 2007 2:56 PM  
Blogger Peter said...

alexander: Shit, vad bra! Då får jag nog minsann ta kontakt med dig. Jag ska iofs bara vara där mindre än en vecka (med jobbet) men det är ju alltid skönt att träffa nån med koll där. Coolt.

February 05, 2007 4:44 PM  
Blogger Alexander Andersson said...

Det är bara att skicka ett mail när det börjar närma sig.
Om du är nyfiken på Shanghailivet kan du gå in på min blogg.
Höres!

February 05, 2007 5:26 PM  
Blogger Kerstin said...

Åååååh Peter - jag svimmar. De är underbara :)

February 05, 2007 7:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ta med mig till Shanghai. TA MED MIG TILL SHANGHAI! Jag fattar bara inte hur jag ska klara av att vänta i ett och ett halvt år innan det blir min tur att åka tillbaka.

February 05, 2007 7:51 PM  
Blogger Peter said...

alexander: Sweet! Jag hör av mig!

kerstin: Gör inte det, darling. Fast ja, de är underbara. Och jättejättesköna.

annika: Jag ska göra mitt allra yttersta för att få ner dig i min väska. Eller får du helt enkelt ta nån av mina kollegors plats. Vilket är helt okej för mig. Vad får jag verkligen inte missa? Om jag är som du fast kille...

February 05, 2007 7:59 PM  
Blogger Annie - PD said...

Så snygga. Du har klass Mr P :)
Kul med Shanghai, blir aaaaviiiis!!!

February 05, 2007 8:36 PM  
Blogger Peter said...

Annie: Tack. Och tack det samma! Och London är ju inte direkt trist. Alls faktiskt.

February 05, 2007 9:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

jag kommer ju snart.. 16 feb kommer syrran och jag och då måste vi jädrans supa till det eller bara ses i alla fall ;)

February 06, 2007 7:51 PM  
Blogger Peter said...

ida: Indeed! Så måste det bli!

February 06, 2007 9:13 PM  

Post a Comment

<< Home