Tuesday, March 10, 2009

Mina skivspelare, mina!

Ska förresten spela skivor i slutet av april. Undrar om de är inne på balearic-remixar av Fever Ray, Mogwai-remixer på Fuck Buttons (eller Fuckbuttons-remixer på Mogwai för den delen) eller Esau Mwamwaya? Eller nån slags blandning? Vad tror ni? Fleet foxes? Lite allmänt acnetronic? Glasvegas? Frida Hyvönen? För det blir inget Tom Jones-medley, hur mycket än Örebro och Göteborg tjatar. Eller den där Emrik-funken som de ju gillar så mycket. Tror Ben ska få styra upp lite ordentligt jävla oväsen i mp3-format.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Skit i remixarna!!!!!!
Kör Miss You på repeat, så blir alla glada!

VIVA LAKERS MOT ELITSERIEN

March 10, 2009 4:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

I fix you up. Om jag får drinkbiljetter.

March 10, 2009 6:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Den här satt jag och tittade på under min halvdag på jobbet:
http://www.youtube.com/watch?v=n8t7MW8fCYE&feature=related

March 10, 2009 6:54 PM  
Blogger Peter said...

gc: Ja, jag vet, men jag spelar ju egentligen bara för mig och själv och mina höga förväntningar på mig själv. Jag vill ju att jag ska bli överraskad liksom...

Ben: Klart du får drinkbiljetter. Always. Så länge du hookar upp mig med Squarepusher är jag all yours. Kolla det klippet Mats postade på min facebook! Mental!

March 13, 2009 4:38 PM  
Blogger spoonful said...

Var ska du spela då?

March 30, 2009 11:39 PM  

Post a Comment

<< Home