Monday, July 07, 2008

Borta hemma borta

Visste man inte bättre kunde man ju lätt få för sig att jag hade dragit. Liksom bara så där. Vilket jag ju såklart inte gjort. Har bara lite annat för mig, det där kallat semester ni vet. När man målar om kök, åker på cykelutflykter, badar i skärgården, går på visningar och tillhörande kalas med vänsterhanden, äter våfflor och spelar fotboll med underbara små knattar och äter upp alla små smultron i vår trädgård. Ja, mest det. Fast nu åker jag igen. Hoppas ni har det fantastiskt. Ni med.

5 Comments:

Blogger Annie - PD said...

Åh, här är det jättebra, vilken finfin sommar du verkar ha :D

Ses till hösten hoppas jag :)

July 08, 2008 2:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Aloha!!

Snart kommer vi ocksa hem fran Harliga Hawaii och USA. Sitter pa flygplatsen i San Francisco och vantar pa langflyget hem. Imorgon kvall landar vi, och sen bar det av till metropolen Stora Fro, Oland!

Ses dar!

KRAMAR fran oss :)

July 15, 2008 2:04 AM  
Blogger Peter said...

annie: Ja, det är jättebra. Skönt att ni också har det. Japp, och vi måste fastiskt ses snart. Var alldeles för länge sen!

alle: Bra! Det är varmt i poolen och mormor har laddat ner Mamma Mia-soundtracket!

July 15, 2008 10:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

...jo men Bugaboon verkar ju supersmidig. Perfekt för mig också som är så svag, osv. Ärligt talat förstår jag inte hur jag ska orka lyfta upp en klumpig barnvagn i bilen. Dock tycker jag den krämfärgade Emmaljungan ser så himla mysig ut.
När är det beräknat att bebisen ska komma?
Är nöjd med kameran, det blev en Nikon coolpix P80. Känns väldigt lagom, som ett mellanting av kompakt och system, passar mig perfekt:)

July 15, 2008 3:11 PM  
Blogger Peter said...

therese: Smidig som fan är den. Och väger ingenting så du kommer lyfta in den i bilen hur enkelt som helst. 3 december kommer bebisen. Typ.

July 19, 2008 11:46 AM  

Post a Comment

<< Home