Wednesday, June 25, 2008

Peter och judarna

Å andra sidan. När man sitter väldigt stilla kan man läsa tidningar synnerligen noggrant. Till exempel Rodeos modehoroskop. Och tro mig, då har jag suttit stilla lite för länge.

Men det ser ju grymt ut. "Sannolikheten för att du ska hitta en likasinnad partner ökar från och med 8 juni, och du går med i en bokcirkel du hörde talas om i mellanrummet på Riche någon gång i höstas. Ryktet säger att den arrangeras av ett par yngre, modeorienterade judar — och har »högt i tak«."

Can't wait!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tack för tipset, tar gärna emot fler:)
Vet du vad eller... När jag skulle boka hotell mindes jag Front som du skrev om en gång, eller rättaresagt äpplet och Kiehls-produkterna hade etsat sig fast i mitt huvud dock ej hotellets namn. Sanslöst nog orkade jag leta igenom alla dina inlägg tills jag hittade, att vi nu inte bokat det ändå är en annan femma men... Nån erfarenhet från Kong Frederik?

June 25, 2008 6:04 PM  
Blogger Peter said...

therese: Wow! Bra letat. ;) Nope, ingen erfarenhet förutom att det såg snyggt ut när vi gick förbi det. Tror du kommer att trivas.

June 26, 2008 11:26 AM  

Post a Comment

<< Home