Friday, April 18, 2008

Nån som vill jobba hos oss?

Sorry att jag inte uppdaterar. Har skitmycket att göra. Så vi behöver en till. En superenergisk, väldigt social, välorganiserad och orädd person som kan fixa fram material av upptagna arkitekter och paketera det i en snygg form. Och som dessutom har koll och som har nån slags kommunikations- eller form- eller copy-utbildning. Om det är du eller om du vet någon får de jättegärna mejla mig. Typ nu! Just det, först och främst är det i ett halvår men kan säkert förlängas om det funkar. Det är väldigt bra om du bor i Stockholm.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Känner en som är jävligt skärpt med hög social kompetens och som dessutom har copy och kommunikationsutbildning. Ring 0703-990771 för mer information...

April 18, 2008 4:07 PM  
Blogger Peter said...

Mejla mig!

April 19, 2008 5:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag bor i Stockholm, och är extremt sugen på att utmana Wingårdh. Är väldigt bra på att tänka utanför boxen och gillar verkligen att bygga på höjden. Min allra starkaste sida är bjälklag. Men jag brister en hel del i min förmåga att umgås med kollegor. Utom när det spelas skivor och bjuds på gratissprit.

Svar till: "Vi syns vid kaffeautomaten. Eller på Riche"

April 21, 2008 11:19 AM  
Blogger Peter said...

ben: Fast rent mentalt jobbar ju du redan här. Utan dig hade våra bjälklag aldrig vuxit sig så starka! Men vi böhöver en till. På heltid. Som precis som du, både ska kunna text och form. Inte det enklaste. Har ni ingen hos er vi kan få? Han/hon kan absolut få gilla Riche.

April 21, 2008 5:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tror inte vi har nån som passar in. Våra unga tjejer tror att de ska få Guldspaden genom att mingla och synas på bild. Ibland krävs det mer. Att man har skägg och heter Janne Josefsson till exempel.

Men ni behöver en heltidare alltså. Betyder det att din avdelning växer och att du får chefa lite framöver?

April 22, 2008 10:32 AM  
Blogger Peter said...

ben: Jag vill också ha en guldspade! Jag kan bygga en egen sandlåda och mingla och vara med på bild i. Den får plats på vår framsida!

April 28, 2008 9:49 PM  

Post a Comment

<< Home