Sunday, October 21, 2007

Lördagspromenad

Ja, alltså vi skulle ju bara ut och gå lite. Vilket vi gjorde också. Vi gick runt lite i vårt hood och efter ett tag hamnade vi i typ Småland. Det var jättekonstigt. Men sen kom vi till Vårby gård och då var ju allt som det skulle, som tur var.

På vägen hem råkade vi gå in i Skäris Centrum och så stod de där tjejerna bara där. Som snällt undrade när vi senast fick nya mobiler av vårt abonnemangsföretag. Vi sa att det var nog ett tag sen, varpå de konstaterad att så skulle det ju inte få vara. Okej tack så värst mycket sa vi och gick därifrån med solsken i blick och köpte en dvd-box. Så nu har vi helt plötsligt täckning hemma. Och därmed inga ursäkter för att inte svara.

Och imorgon ska jag flightmoda hela vägen till Malmö! Mycket bra timing.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Grattis! Glöm inte att fylla på med bra musik. Du vet hur glad jag är för min telefon. Men du har ju en killer-nalle. Så du kommer ju bli ännu gladare. Och är du gladare, så är jag gladare. Och tillsammans är vi jätteglada.

October 22, 2007 10:11 AM  
Blogger sara said...

Och vi såg ju er smyga omkring i Skärholms gård där mellan husen som små tomtar. Sen var ni försvunna. Som små tomtar. Bra att du köpt ny mobil, inte en dag för tidigt. Jag är hemma och sjuk fast jag måste bli jättefrisk. Har en intervju imorgon på Infektion och en på akuten på fredag! Och om man ska till malmö, vilket hotell ska man bo på då?

October 23, 2007 11:12 AM  
Blogger Smartasmia said...

Ny mobil, minsann:-) Och täckning därtill. Två bra. Och Småland går jag in i mest hela tiden här.

October 23, 2007 1:11 PM  
Blogger Peter said...

ben: Jag har fyllt på med massor med hits! Så nu är jag glad. Och du.

niceone: Ja, se men inte prata tydligen. Trodde den där vagnen var till för att jaga ikapp folk på promendad. Mejlar.

mia: Visst! Två goda ting i en.

October 23, 2007 2:51 PM  

Post a Comment

<< Home