Tuesday, August 07, 2007

Way Out nån annan stans, tack.

Och så skulle jag extremt gärna vilja att Way Out West gick av stapeln i min stad i stället för på andra sidan landet. Nån kanske kan ringa Håkan Waxegård, han brukar vara en bra uppstartskille även om det oftast går sådär. Men Lollipop var ju trevligt.

Å andra sidan börjar ju modeveckan här nästa vecka så det kanske är lika bra. För då blir det också ganska mycket att se. Som FASR till exempel. Ska bli extremt kul att se om de kan göra en lika bra visning som i våras.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det tycker jag inte du ska göra. Här på bästkusten tycker vi det är grymt att det ska få hända här för någon gång. Ni får ju fashion Week och allt annat skoj. Så nu har vi Way Out West och det var fett ;) är helt slut efter helgen.

August 12, 2007 7:31 PM  
Blogger Peter said...

ida: Men det är ju bara för att jag var så jäkla avundsjuk för jag vill också gå på en festival med den line-upen! Förstår att du är slut.

August 13, 2007 9:08 PM  

Post a Comment

<< Home