Sunday, February 11, 2007

Håll i hatten!

För den här veckan blir det åka av. Har i skrivande stund inte en jäkla aning om hur jag ska få ihop den här veckan.

Jag kommer att ha vansinnigt mycket att göra på jobbet. Och det är modevecka med helt fantastiskt många bra visningar jag vill se. Och så releasefester för nya modetidningar, vänner jag inte sett på evigheter och det där lilla faktumet att jag ju också måste jobba.

Det gäller att prioritera med andra ord. Hur var det nu? Vänner, fashion och... jobb. Just det. Så får det bli!

6 Comments:

Blogger rosa fluff said...

Du är bra på att prioritera,
helt rätt!

February 11, 2007 6:25 PM  
Blogger Kerstin said...

Ja, shit - den här veckan är helt galen. Ska du föresten på Dagmar-visningen?

February 11, 2007 7:32 PM  
Blogger Peter said...

elle: Jag gjorde mitt bästa. Och jag fuskade inte ens...

kerstin: Ja, det kommer bli galet. Fast bra galet. Hoppas vi kan ses nåt i veckan. Hade varit kul. Fast jag ska inte på Dagmar-visningen. Även om jag tror den blir fin som tusan.

February 11, 2007 9:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Du måste skaffa dig en liten assistent/praktikant. Nån som kan ta hand inkommande mejl, hämta utskrifter och köpa lunch. Think about it! Men det får ju inte bli som moderaternas estniska barnflickor såklart, utan nån cool lösning.

February 12, 2007 12:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vi ses säkert under veckan!

February 12, 2007 2:14 PM  
Blogger Peter said...

Diddy: Klart jag ska ha en assistent/praktikant. Nån som kan fixa grejer medan jag gör roliga saker. Vet bara inte hur fan jag ska kunna hitta nån...

miashopping: Bra, Mia! Det var länge sen ju!

February 12, 2007 3:33 PM  

Post a Comment

<< Home