Tuesday, February 13, 2007

Prioriteringar, typ...

Missade Carin Wester igår. Hade viktigare saker för mig. Men å andra sidan var ju hela världen på den visningen så det är ju bara att klicka här för en bra beskrivning av den. Och från det jag sett verkade det vara en bra visning. Men det hade jag också. Och jag sa ju att vänner kom före fashion den här veckan. Har inte riktigt bestämt mig var jag ska placera in uppstartsmöte med ny byrå och tandläkartid i prioriteringslistan. Idag tänker jag i alla fall gå på +46-visningen. För den var bra förra året. Även om jag tror att Dagmar-visningen också blir superfin.

Några av mina kollegor har dessutom snokat fram att jag springer på visningar denna veckan. Så nu har jag fått i uppdrag av vår utvecklingschef att sammanfatta A/W 07-08 på ett föredrag nästa vecka. Det ska bli kul. Och shit pommesfrites, vad vissa kommer att störa sig på det. Vilket gör det ännnnnnu roligare!

Och btw. Hur mycket jag än försöker glädjas med min syster som är i Rio blir jag helt stört avundsjuk när hon skickar bilder från stranden.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Förhoppningsvis är du åtminstone inte förkyld. Det är jag, och denna vecka ska jag jobba, gå på arbetsintervju, fika med en kompis, dejta en kille, samt gå på after-work på fredag. Jaja, hälsan går först.
Ha så kul på alla modevisningar!

February 13, 2007 1:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jope - du är en kloker man, du..klart kompisar kommer först. Wester hade jag nästan sålt min pojkvän för, men som du skrev behövde man ju inte gå:-) Du får ge oss ett litet sammandrag sen också! Lycka till med veckan och tjipp.

February 13, 2007 1:34 PM  
Blogger Peter said...

jessica: Nope. Inte förkyld. Ännu. Hoppas du överlever och att du får jobbet!

mia: Ibland så slår jag mig själv med häpnad. ;) Önskar jag gjorde det oftare bara...

February 13, 2007 3:28 PM  
Blogger Lina said...

ja den var gryym! så bra! men det läste du ju på min blogg!

February 13, 2007 6:51 PM  
Blogger Peter said...

lina: Hade velat se den faktiskt, men men...

February 15, 2007 1:43 PM  

Post a Comment

<< Home