Friday, May 19, 2006

???

What's up with det här jävla höstvädret. Sa jag att jag var sugen på dig, Burberry Prorsum's fall/winter 06-kollektion, redan nu eller? Nej, just det. Så jag säger som Luda... Get back! Motherfucker you don't know me like that!

Du är jättejättevälkommen om ett par månader. Eller du kan till och med få komma och hälsa på vid väl valda tillfällen nån gång då och då i sommar. Kanske när jag sitter och dricker drinkar med min syster hos Christian Lacroix i Paris i sommar. Eller när jag ska vara snyggast i stan och spela skivor (tillsammans med min minst lika snygga sidekick!) i dom fashionabla kvarteren i stan. Men inte nu. Du får vänta. För nu är jag med Kim. Och Yohij.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det fattas ett "jag" eller "du", kanske till och med ett "vi". Fixa det, det ser slarvigt ut!

May 19, 2006 3:04 PM  
Blogger Peter said...

Ber så hemskt mycket om ursäkt. Verkligen. Ska genast styra upp det, du anonyma medmänniska... Bra nu?

May 19, 2006 3:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tack. Det blev ju jättebra. är inte alls SLARVIG.

May 19, 2006 4:23 PM  
Blogger Peter said...

Bra. För jag anstränger ju mig mitt yttersta för att ni ska få ta del av mitt synnerligen innehållrika liv. Och tänker inte låta några eventuella grammatiska felaktigheter hindra er från en rak och korrekt rapportering. Det vore att svika mitt kall. / Otto Sjöberg

May 19, 2006 4:39 PM  

Post a Comment

<< Home