Wednesday, May 03, 2006

Ready to Uff!

Just nu är det här väldigt mycket jag... Jag kan ändra mig men jag tror att blir så här. Kanske en smula uppklätt, men är det fest på slottet så är det. Kan bli en smal slimmad kavaj från, säg Ozwald Boateng eller nån annan trevlig Savile Row-skräddare, jag kan inte riktigt bestämma mig. Den som är där får helt enkelt se... Men sharp som fan blir det i alla fall. Såklart! Sista ordet är inte sagt.

Men jag lovar att leverera minst två Curtis vodka-remixer (Chris Brown och Uffie) och en hel skål Hot Chip!

4 Comments:

Blogger sara said...

På slottet minsann. Ja, vi rör oss i olika kretsar...

May 03, 2006 8:36 PM  
Blogger Peter said...

Vilket ju naturligtvis inte är det minsta sant...

Men jag jobbar i ett glashus och då får man ibland gå på fest i ett slott. Och ibland åka på inspirationsresor till Tokyo eller Hong Kong.

Det är ett hårt liv men nån måste ju göra det...

May 04, 2006 1:55 PM  
Blogger Karin said...

Men oj, hjälp! Vad ska jag ha på mig?!
Har ju bara köpt ståndsmässigt boende, stövlar och skönhetspryttlar på sistone! Inga finkläder alls.
Funkar svart och boots på en vårfest på slottet, tro?

May 05, 2006 1:17 PM  
Blogger Peter said...

Vill minnas att du har en rätt snygg korsettliknandekreation som funkar alldeles utmärkt på ett slott. Blir hur bra som helst!

May 05, 2006 2:09 PM  

Post a Comment

<< Home