Monday, April 17, 2006

My Pumas! Och my evisus...

Eftersom jag är en vän av jeans, vilket somliga av er redan fattat, är det ju ett mirakel att jag glömt skriva om Evisus och Pumas samarbete. Finns i tre modeller, för snubbar iaf, och i olika varianter att tvättar. Från råa till färdigslitna om man inte orkar eller vill själv (fast det vill du, tro mig...) En rak regular, en lite loosare som smalnar av nedtill och en vanlig loose fit. Grymma. Och inte jättedyra. Finns i pumabutiken i gallerian. För er som bor i Sthlm alltså. Spring och köp!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Finns för tjejer också. Fast det antar jag att du visste. Eller klart du gjorde...

April 18, 2006 9:40 AM  
Blogger Peter said...

Japp. Det gjorde jag. Och dom är precis lika grymma som killmodellerna. Nästan ännu bättre faktiskt.

April 18, 2006 10:43 AM  

Post a Comment

<< Home