Wednesday, May 10, 2006

Jag och Gwen.

Det är faktiskt nästan sommar ute. Som gjort för att sitta i solen med alldeles för lite kläder på sig. Och om man nödvändigtvis ska ha kläder så måste dom vara somriga. Vilket ju inte är alldeles självklart. Eller enkelt. Och det är ju bara att titta dig omkring så ser du ju hur det ser ut. Och det är inte vackert.

Inte för att jag är någon som helst förespråkare av shorts på män i stan eller för den delen bar överkropp på stan eller på thaibåten för den delen (ever, ever, ever...) men man kan ju softa omkring med stil. Utan att anstränga sig till och med. Så se därför ut typ så här. Så är du hemma. Jätteenkelt. Adidas och Yohji Yamamoto Y-3.

Annars är det ju som vanligt. Acnes mer än lovligt tunna t-shirts. Alltid alltid alltid. Speciellt nu. Och behöver man nya sandaler (en del kanske inte tycker att jag gör det eftersom mina Y-3 från förra året till och med fick skivomslagsstatus) kan man med fördel slå till på årets modell. Billig och bra som vanligt.

2 Comments:

Blogger sara said...

Lova att du går försiktigt i dina sandaler så att inte sulan slits. Klättra förgudsskull inte på klippor t.ex.

May 10, 2006 5:42 PM  
Blogger Peter said...

Brukar jag klättra på klippor? Men visst var dom snygga...

May 10, 2006 8:30 PM  

Post a Comment

<< Home