Monday, April 03, 2006

The Knife

Måndag. Alldeles för länge sen. Har varit alldeles för busy med att hämta mig från knivkonserten, marie laveau-drinkar och städerskor på dramaten... First things first. The Knife på berns var ju en happening. Som självklart inte motsvarade dom äckligt högt ställda förväntningarna. Bra som fan så klart men alldeles för låg volym för mig. Visst, det är ascoolt med surroundljud, konstiga huvuden och singbacksyskon i märkliga masker och bilmeckaroveraller som the new black. Och det är nåt visst med band som helt och hållet struntar i extranummer hur mycket än publiken bönar och ber. Gillar det. Men det räcker inte för mig. Dom får fortsätta bo i mina hörlurar ett tag till. Och ja, jag vet... Jag borde lagt upp den här för länge sen...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home