Tuesday, October 21, 2008

The plot thickens...

Förresten, det där dagiset som Will Smith ska starta, som baserade sin undervisning på scientologgrejset, undrar om den ligger i mitt hood? Det finns nämligen små lappar på ett hus hos oss som man kan riva av om man vill sätta sin knatte i ett dagis som bygger på den gode Ron L Hubbards metoder. Och det vill man ju. Fan, då kan ju min knatte och Suri Cruise brevväxla. Eller byta klistermärken eller odla biodynamiska kikärtor eller vad nu scientologbarn gör. Tokshoppa kanske...

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tjena Grabben!

Har hört att de har seriösa krav på inkomst så att de kan skinna dig ordentligt!
För det är väl det som det går ut på?

October 21, 2008 6:06 PM  
Blogger Peter said...

Tjena! Ja, undrar om de har gjort nån slags koll på vilka som bor i området innan de bestämde sig för att flytta till oss. Förmodligen för vi bor ju i en vansinnigt tät förort. Allt bra?

October 22, 2008 12:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Allt är toppen utom vädret!
Skall till Lissabon för att få lite sol på nunan. Vilddjuret håller en sysselsatt mest hela tiden, tycker om en ibland.
När är det ert skall komma?

October 22, 2008 6:49 PM  
Blogger Peter said...

gc: Haha, så går det när man bor i staden med mest regn i landet. Och om vår knatte blir lika aktiv utanför magen som i, kommer det att bli galet. 3 december är det dags. Ska till Malmö imorgon. Syrran gifte sig med sin brasilian boyfriend i Vegas i somras och ska ha bröllopskalas. Roligt va!

October 23, 2008 10:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Gott!

Hälsa henne så mycket och gratulera.
Själva skall vi få nummer två i april, måste bli en snäll en annars flyr jag landet!!!!
En månad kvar då börjar det pirra lite nu?
Har ni handlat grejor nu innan eller väntar ni?

October 23, 2008 11:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tok-shoppa lät bra i mina öron. Du, en sak, en hjälp... Undrar om du kan hjälpa mig, ett litet råd typ. Om du har tid, kust, osv. någongång, om du kika rin på min blogg... Kan man ändra allt det blå till typ rosa? :) Jag tänker främst på bakgrunden.

October 23, 2008 11:32 AM  
Blogger Peter said...

gc: Wow! Roligt som fan! Den var jag inte beredd på. Men får ni plats med två barnstolar i z3an? Eller är det så att den kanske kan stå i vårt garage lite, haha. Har köpt lite. Vagn, säng och lite kläder har vi. Men ligger ganska lågt. Pirra gör det absolut, men mest ska det bli roligt och se vad det är för en filur som jag satt till världen.

therese: Ska absolut kolla. Såklart. Men det borde gå att ändra bakgrunden, är inte så grym på koder. Ska kolla.

October 24, 2008 9:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Såg inte det själv komma!
Har bytt in leksaken mot en Cayenne.
Får trösta mig med att det är mindre förlust på den än att ha aktier.
Var och lyssnade på lilla hjärtat idag, lite spännande denna gången också.

October 28, 2008 7:26 PM  

Post a Comment

<< Home