Friday, October 17, 2008

Fredag 17 oktober

Är det nån kvar? Till och med M.I.A. tycker att jag bloggar för dåligt. Och då, mina vänner har det gått väldigt långt. Hon tycker att jag ska skriva om mina älskade manchesterbraller från Acne. Och så borde jag ju haft fina bilder på mina helt bedårande stickade tröjor i alpacka. Från HMs Trendkollektion faktiskt. Jag kunde ju förstås berättat för er hur snygg Robin Klang var igår på den där blogghappeningen fast ni var ju där allihop så ni såg ju honom. Jag kunde ju visat er en bild på min nya frisyr som är en trevlig frimärkssamlargrej alternativt Hot Chip-basistfrisyr, beroende på hur man ser på det. Och så kunde vi pratat om Frida Hyvönens nya platta. Och så kunde jag ju lagt upp bilder på M.I.A.s mage. Men det blir nog inget av det där just nu. Återkommer när jag har planterat lite fler tulpanlökar. Ni får den här så länge. Den är väldigt svängig tycker den där lilla filuren som använder M.I.A. som hus. Och jag med.

2 Comments:

Blogger Linda K said...

vad trevligt att bara höra av dig :D kram

October 18, 2008 2:49 PM  
Blogger Peter said...

Linda k: Du är den snällaste!

October 20, 2008 2:47 PM  

Post a Comment

<< Home