Thursday, October 01, 2009

P köper handskar!

Ha! Jag har gjort ett nytt inlägg alltså finns jag. Iofs kan jag ju skriva precis vad som helst här nu eftersom de få stackare som bemödar sig att klicka sig in här och möts av samma inlägg dag efter dag blir färre och färre.

Men jag är ju upptagen med annat ju. Läs Ester. Och så jobbar och jobbar jag och flyger omkring. Och så har jag varit i Transylvanien vilket ju var helt bananas.

Men idag har jag i alla fall köpt ett par nya hanskar från Belstaff. Fantastiska såklart. Och snart ska jag vara pappaledig. Ses snart igen!

2 Comments:

Blogger Linda K said...

prisa gud! handskar! inlägg! nu kan jag lugnt ta helg!

October 02, 2009 12:31 PM  
Blogger Peter said...

Linda K: Haha, skönt att du är med mig! Då kan jag lugnt fortsätta min helg. Ska skärpa mig, kom på att det ju faktiskt var ganska kul.

October 03, 2009 6:33 PM  

Post a Comment

<< Home