Friday, August 29, 2008

Gram-grejen.

Igår var jag och Ben på nån tillställning på Solo. Det är ju vansinnigt bra det där med fest och shopping i ett eftersom man tappar allt omdöme när alla är så snälla. Tror vi provade oss igenom halva butiken och ett tag hade vi nog 3 anställda som sprang ärenden. Förträffligt. Lyckades dock inte få med mig ett enda plagg hem vilket måste ses som en oerhörd besvikelse. Ben var bättre på det där och dessutom fick han ett par skor av Gram. Sen gick vi till Riche som var helt galet igår.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Suck, jag var tvungen att sitta i ett tråkigt bostadsrättsmöte hela kvällen . Hade gärna varit på Solo istället.

August 29, 2008 4:08 PM  
Blogger Linda K said...

en sån där provhytt stod jag också i härom dagen. jag fick med mig en klänning hem jag.

August 29, 2008 5:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Haha. Jag har catwalkat i lägenheten för mig själv med mina nya köp. Fynd kan man också kalla dom. För att inte tala om de där Gram-skorna, som också var ett EXTREMT fynd. Om dom kommer.

Tack för att du håller mig påklädd och uppdaterad, Peter.

August 29, 2008 6:59 PM  
Blogger Peter said...

miashopping: Ja, nästa gång får du välja samma som jag. Och folk provade kläder som galna. Roligare när du inte är på bostadrättsmöte.

linda k: Dig kan man lita på. Och Ben!

ben: Det gjorde du rätt i. Tycker du catwalkade ganska bra i butiken också tillsammans med alla andra fashionmänniskorna. Tack själv. Vi är rätt bra på det där!

August 31, 2008 1:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Uppdatering: Nu är skorna i min famn. Fick ett mejl av Alexis, som berättade att jag skulle knata in på Solo och plocka ett par. Sagt och gjort, jag gick in och knep skorna. Och nu är de mina. Galet.

September 03, 2008 5:04 PM  
Anonymous Fireproofing Rock Hill said...

Interesting reaad

October 24, 2022 12:06 PM  

Post a Comment

<< Home