Thursday, March 27, 2008

Kfem

Alltså det där Kfem. Det ska, enligt dem själva, utvecklas till att bli Sveriges mest spännande shoppingsställe för mode, skönhet och accesoarer. Jag vet inte riktigt jag... Förstår inte riktigt varför de valt att satsa på nästan exakt samma kedjor som finns i your average köpcentrum om de har så höga mål och ambitioner. Och exakt hur spännande känns det att gå till en butik som i mars 2008 väljer att kalla sig Ztatus Clothing? Det kanske är jag, men det känns som nån tänkt fel nån stans på vägen. Eller också blir det helt fantastiskt där ute, vi får väl se...

8 Comments:

Blogger Linda K said...

känner inget behov att rusa dit. men så är jag gravt överviktig också.

March 27, 2008 6:21 PM  
Blogger Peter said...

linda k: Samma här. Alltså när det gäller rusandet. Inte fullt så gravt överviktig. Ser dock fram emot att se byggnaden som Gert snickrat ihop.

March 27, 2008 7:37 PM  
Blogger Linda K said...

mmm, såklart måste man dit och skåda.

March 28, 2008 9:49 AM  
Blogger Peter said...

linda: Jepp. Det där lacktaket såg mycket bättre ut på fotona än på de tidigare skisserna jag sett innan. Du är fortfarande hemma med andra ord...

March 28, 2008 10:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ztatus Clothing ligger även på hantverkargatan, den är inte så spännande direkt. /Anna

March 29, 2008 2:06 PM  
Blogger Peter said...

anna: Det finns alltså en till butik? Hmmm, märkligt. Men det kanske är jag som inte fattar...

March 31, 2008 4:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jepp, den har legat där i flera år (därav det omoderna namnet) och har nu öppnat en butik till i k:fem:) /Anna

March 31, 2008 9:05 PM  
Blogger Peter said...

anna: Aha! Har dålig koll på Hantverkargatan verkar det som.

April 01, 2008 10:31 AM  

Post a Comment

<< Home